Aktuální informace

Tisková konference projektu Unique Unique

Ve čtvrtek 5. května se krátce po poledni uskutečnila tisková konference k zahájení projektu pop-up boutique Unique Unique. V prostoru baru a zimní zahrady Kempinski Hybernská Prague se sešlo potěšující množství zástupců médií z oblasti bydlení, módy, životního stylu i zpravodajství.

Po projevech hlavních partnerů projektu následovalo slavnostní přestřižení pásky ředitelkou agentury Dorland Lucií Češpivovou a jednatelem agentury Dorland Zdeňkem Stejskalem, čímž byl symbolicky celý projekt zahájen. Novinářky a novináři si poté prohlédli prostory speciální stavby v zahradě hotelu Kempinski i zahradní apartmán, kde je mj. umístěn provizorní butik návrhářky Šárky Šiškové.

Opening party Unique Unique

Projekt Unique Unique byl slavnostně zahájen vpodvečer 5. května za účasti zástupců partnerů projektu i dalších významných osobností z podnikatelské či kulturní sféry. Večerem provázela šarmantní moderátorka Michaela Ochotská, tvář zpravodajství TV Nova.
Program zahájila módní přehlídka návrhářky Šárky Šiškové, která zde představila svou novou kolekci vytvořenou speciálně pro tento projekt. Půvabné modelky předvedly nejen šaty určené pro slavnostní příležitosti, ale také pracovní kostýmky či oděvy pro volnočasové aktivity. Poté se své role ujali zástupci agentury Dorland – výkonná ředitelka Lucie Češpivová a jednatel Zdeněk Stejskal – a synchronním přestřižením pásky slavnostně otevřeli objekt v zahradě i přítomným hostům, kteří si jej mohli nerušeně prohlédnout. Večer pokračoval vystoupením zpěváka Mira Žbirky, který přítomné potěšil výběrem svých nejznámějších songů, včetně duetu Čo bolí, to přebolí se zpěvačkou Marthou. A protože noc byla ještě mladá, přivítali hosté nabídku DJ a jeho výběru nejnovějších skladeb. K vynikající atmosféře večera přispěla také výtečná skladba pokrmů a vín hotelu Kempinski.

After party

After party projektu Unique Unique se konala v neděli 15. května v prostorách lobby a restaurace hotelu Kempinski Hybernská Prague. Na závěrečné after party vystoupila Anna K. a publiku nabídla výběr svých největších hitů, mezi nimiž nechyběly Nebe či Nelítám nízko. After party byla spojena s charitativní aukcí, jejíž výtěžek byl věnován Nadaci Nova a Nadaci Leontinka, pomáhající dětem a studentům se zrakovým postižením. Předměty do aukce a tomboly věnovali partneři projektu, a tak své nové majitele našly např. šperk značky Konplott, přehrávač BeoSound 8 od Bang & Olufsen, šaty Black Moon od Šárky Šiškové, vysavač od společnosti Miele, čokoládová skulptura od výrobce čokolády Choco Coeur, faksimile historické knihy od společnosti Tempus Libri, voucher od Ústavu lékařské kosmetiky společně s vlastnoručně podepsanou fotografií Anny K. nebo výběr mimořádných jihoafrických vín věnovaných panem Zdeňkem Langem. Akcí provázela tvář zpravodajství TV Nova Michaela Ochotská. Nabídku kvalitních vín připravil pan Zdeněk Lang.

Loga Hästens Choco Coeur Šárka Šišková Chagall´s  Česká spořitelna Premier Kempinski Fokus optik konplott Le Terroir Moser Lexus Ústav lékařské kosmetiky Tempus Libri Miele Exx Rezidenční park Baarova Bang&Olufsen Fatboy Mario Wilde Savoir Beds
0