Tisková informace 4/2011

Projekt pop-up boutique Unique Unique s tématem ženy ve městě byl zakončen charitativní aukcí

Praha, 17. května 2011
V neděli 15. května skončil úspěšný projekt pop-up boutique Unique Unique tematicky zaměřený na život moderní městské ženy. Unique Unique se inspiroval podobnými, ve světě oblíbenými koncepty dočasných nákupních a prezentačních míst. Autorem projektu a organizátorem akce byla agentura Dorland, slavící letos 20. výročí existence.

Více

Tisková informace 1/2011

Pop-up boutique Unique Unique představí všechny stránky života ženy ve městě

Praha, 10. dubna 2011
Od  5. – 15. května 2011 se v zahradě pražského hotelu Kempinski uskuteční jedinečná událost, která propojí současnou módu s dalšími oblastmi života moderní ženy. Projekt Unique Unique je zaměřen na všechny aspekty života ženy ve městě, tedy ženy aktivní, progresivní, ale přesto velmi ženské. 

Více

Loga Hästens Choco Coeur Šárka Šišková Chagall´s  Česká spořitelna Premier Kempinski Fokus optik konplott Le Terroir Moser Lexus Ústav lékařské kosmetiky Tempus Libri Miele Exx Rezidenční park Baarova Bang&Olufsen Fatboy Mario Wilde Savoir Beds
0