2. ročník Unique Unique Pop-Up Boutique byl určen pro celou rodinu

V exkluzivním prostoru rezidence Mostecká 21 se od 14. do 23. května 2012 uskutečnil 2. ročník mimořádného projektu s názvem Unique Unique Pop-Up Boutique. Koncept pop-up butiku je založen na principu časově omezeného prodejního a prezentačního prostoru, který nabízí návštěvníkům jedinečné zážitky nejen z prezentací, nákupů a zajímavých aktivit, ale i z místa jako takového. V podání Unique Unique se mohli návštěvníci setkat se všemi oblastmi každodenního života i s výjimečnými okamžiky, které prožívají moderní rodiny. Rodiny, které se denně věnují nejen práci a žijí svůj všední život, ale jejíž členové zažívají mimořádné okamžiky a užívají si plnými doušky společně strávené chvíle.

V rámci netradičně pojatého, kreativního a fantazii budícího prostoru se také letos sešli partneři představující v daném segmentu záruku vysoké kvality, mj. z oblasti bydlení, designu, domácích spotřebičů, elektroniky, kosmetiky, finančních služeb, gastronomie a mnoha dalších oblastí moderního životního stylu. Letošní ročník nabídl více možností také zájemcům o umění.

Kromě výjimečných nákupů i artové inspirace čekal na návštěvníky rozmanitý doprovodný program. Velký zájem vzbudily prezentace, ochutnávky či poradenské služby doprovázené soutěžemi o ceny.

Celá událost byla zakončena aukcí, jejíž výtěžek byl věnován Nadaci Leontýka.

Unique Unique Pop-Up Boutique
Rezidence Mostecká 21,
Mostecká 21, Praha 1

14.–23. května 2012
10.00 – 20.00 hodin

Loga ORCO Mostecká 21 ERSTE Premier EXX Moser Miele STOCKIST Vibel Caldera Spas INEX HYPNOSE DéLONGHI 1YEAR AND MORE HOLANDSKÉ KVĚTINY BABYLUXURY MON CHOCOLATIER  TABAK INVEST BANG & OLUFSEN U STARÉ STUDNY BANBIN JEAN KLEBERT POWER PLATE  FREKVENCE 1 HOLMES PLACE MARIO WILD FLOWERS INTERSPAR AQUAPALACE SSI MIMOLIMIT KENWOOD MEDIALNI PARTNERI