Press

Tisková informace 1/2012

II. ročník projektu Pop-Up Boutique Unique Unique
bude letos určen celé rodině

Praha, 13. března 2012

Od 14. do 23. května 2012 se uskuteční II. ročník projektu Pop-Up Boutique Unique Unique. Jeho tématem je tentokrát All For Family, a tak se zde zájemci o netradiční formy nakupování i zážitků setkají s prezentací a prodejem vysoce kvalitních produktů a služeb zaměřených na celou rodinu. Koncept vychází z tzv. pop-upu, který je založen na principu provizorního butiku s prezentací a prodejem produktů a služeb, především specifických nebo nových produktů, speciálních cen, limitovaných edic atd.

Více

Loga ORCO Mostecká 21 ERSTE Premier EXX Moser Miele STOCKIST Vibel Caldera Spas INEX HYPNOSE DéLONGHI 1YEAR AND MORE HOLANDSKÉ KVĚTINY BABYLUXURY MON CHOCOLATIER  TABAK INVEST BANG & OLUFSEN U STARÉ STUDNY BANBIN JEAN KLEBERT POWER PLATE  FREKVENCE 1 HOLMES PLACE MARIO WILD FLOWERS INTERSPAR AQUAPALACE SSI MIMOLIMIT KENWOOD MEDIALNI PARTNERI